Το κόκκινο διώροφο έχει γίνει ένα παγκόσμιο σύμβολο και μαζί με τα κόκκινα γραμματοκιβώτια και τους κόκκινους τηλεφωνικούς θαλάμους, είναι ένα μέρος της ‘Αγίας Τριάδας’ των κόκκινων πραγμάτων της Βρετανίας.
Η καινοτομία - 1800
Τα λεωφορεία χρησιμοποιήθηκαν στους δρόμους του Λονδίνου από τις αρχές του 1800. Μία από τις πρώτες λεωφορειακές γραμμές δημιουργήθηκε από τον επιχειρηματία George Shillibeer, ο οποίος άρχισε να μεταφέρει ανθρώπους χρησιμοποιώντας ένα είδος λεωφορείου που το έσερναν άλογα. Η έξυπνη ιδέα του έπιασε και σύντομα το Λονδίνο ήταν πόλη λεωφορείων.
Τα πρώτα επίσημα λεωφορεία - 1855
Το 1855, γεννήθηκε η Γενική Εταιρεία Omnibus του Λονδίνου (LGOC) και σύντομα τα επίσημα λεωφορεία ήταν διαθέσιμα στο κοινό.
Η κυριαρχία των κόκκινών λεωφορείων - 1907
Καθώς πολλές άλλες ανταγωνιστικές εταιρείες είχαν εμφανιστεί, η Γενική Εταιρεία Omnibus του Λονδίνου (ή L.G.O.C.) το 1907 χρωμάτισε όλο το στόλο της κόκκινο για να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της.
Όσο αφορά την τεχνολογία των λεωφορείων μετά από τα άλογα, το Λονδίνο φλέρταρε με την έννοια των ατμοκίνητων λεωφορείων για λίγο όμως μέχρι το 1909, τα λεωφορεία με κινητήρα έπειτα ήταν η νέα τάση.
Στις μέρες μας…
Οι Λονδρέζοι χρησιμοποιούν λεωφορεία τόσο εκτεταμένα ώστε περισσότερες από τις μισές διαδρομές με λεωφορεία σε όλη την Αγγλία γίνονται στο Λονδίνο. Σύμφωνα με την Transport for London, 2.4 δισεκατομμύρια επιβατικές μετακινήσεις πραγματοποιήθηκαν σε λεωφορεία μεταξύ Απριλίου 2014 και Μαρτίου 2015. Ένα δισεκατομμύριο περισσότεροι άνθρωποι συγκριτικά με το δίκτυο του μετρό κατά την ίδια περίοδο.