Δραστηριότητες βύθισης
Πώς μπορούν τα παιδιά να αντιληφθούν ιστορίες, ποιήματα και άλλα κείμενα, αν το μυαλό και η φαντασία τους δεν ασχολούνται πλήρως; Έχει διαπιστωθεί ότι η βύθιση των παιδιών σε μια σειρά δημιουργικών δραστηριοτήτων πριν από την ανάγνωση του κειμένου σημαίνει ότι είναι πλήρως προετοιμασμένα και ενθουσιασμένα για το ταξίδι ανάγνωσης μπροστά τους. Μέσα από τη ζωγραφική, τη μουσική σύνθεση, ένα κινηματογραφικό έργο, ή ένα γλυπτό, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν λεξιλόγιο, ιδέες και έννοιες που δίνουν στην ανάγνωση τους νέο νόημα και σκοπό.
Σαφής σκοπός
Ποιο είναι το νόημα της ανάγνωσης και της σύνταξης αν δεν ξέρετε γιατί το κάνετε; Σκοπός είναι να παρέχεται στα παιδιά σαφής σκοπός σε όλες τις εργασίες ανάγνωσης, και ιδιαίτερα σε εργασίες γραφής. Είτε πρόκειται για μια πρόσκληση προς τον διευθυντή για να παρακολουθήσετε μια συνέλευση τάξης, ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε έναν συγγραφέα ή ένα άρθρο για μια σχολική εφημερίδα, τα παιδιά γνωρίζουν γιατί η ποιότητα των γραπτών τους θεμάτων έχει σημασία: επειδή θα υπάρξει πραγματικό ακροατήριο για τη δημοσιευμένη δουλειά τους.
Σημαντικός σχεδιασμός
Στο σχολείο όπου είναι δυνατόν, η μάθηση στα αγγλικά να συνδέεται με θέματα που περιλαμβάνονται στο δημιουργικό πρόγραμμα σπουδών. Πριν από τη διδασκαλία, οι εκπαιδευτικοί είναι σημαντικό να συνεργάζονται και να μοιράζονται τις ιδέες τους για σχεδιασμό μέσω μιας διαδικασίας χαρτογράφησης μυαλού.
Εμπνευσμένο περιβάλλον μάθησης
Το περιβάλλον της τάξης πρέπει εμπνέει ενήλικες και παιδιά. Όχι μόνο η δουλειά των παιδιών να εμφανίζεται δημιουργικά, αλλά να υπάρχει μια σειρά από προτροπές μάθησης για να εμπνεύσει και να υποστηρίξει όλους τους μαθητές. Να ενθαρρύνονται τα παιδιά να ανακαλύψουν νέα κείμενα, είδη και συγγραφείς, έτσι ώστε οι χώροι ανάγνωσής να προσκαλούν, να διαθέτουν επαρκείς πόρους και να οργανώνονται πολύ καλά. Οι μαθητές να μπορούν να επιλέξουν από μια συναρπαστική σειρά από υλικά ανάγνωσης: εφημερίδες, κλασικά κείμενα, βιβλία αναφοράς καθώς και τις δικές τους δημοσιευμένες ιστορίες είναι μόνο μερικά από τα παραδείγματα.
Δράμα για την ενασχόληση και την έμπνευση
Η χρήση του δράματος είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο. Θα μπορούσε να γίνεται χρησιμοποίηση μιας σειράς τεχνικών για την προώθηση της εξερεύνησης χαρακτήρων, καταστάσεων και ιστορικών γεγονότων. Αυτή η διαδικασία διευρύνει τη φαντασία των μαθητών και τους παρέχει τις ιδέες που χρειάζονται για να δώσουν στο γράψιμο τους την επιπλέον σπίθα.
Η αυστηρή διδασκαλία της ορθογραφίας και της φωνητικής
Η φωνητική είναι αναγκαίο να προβάλλεται, έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να επωφεληθούν από την προσαρμοσμένη διδασκαλία, επιτυγχάνοντας έτσι τη μέγιστη πρόοδο. Όλες οι δραστηριότητες φωνητικής και ορθογραφίας είναι σημαντικό να είναι διασκεδαστικές, πολυαισθητικές και να έχουν στόχο την ικανοποίηση όλων των μορφών μάθησης στην τάξη.
Οι έννοιες γραμματικής διδάσκονται δημιουργικά
Η γραμματική δεν μπορεί να διδαχθεί ως ανεξάρτητη δραστηριότητα. Τα παιδιά είναι καλό να αρχίζουν να κατανοούν τις έννοιες γραμματικής και να τις εφαρμόζουν στο δικό τους γράψιμο. Οι κανόνες και οι τεχνικές στίξης μπορεί να αντλούνται από τα κοινά κείμενα. Κείμενα που τα παιδιά έχουν ήδη βυθιστεί και έχουν καλή κατανόηση. Η διερεύνηση αυτών και η δημιουργική ενσωμάτωσή τους είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η εκμάθηση.